Sunday 26 June 2011

tugas KAMI sudah berakhir..

assalamualaikum..
kum ape..kumbet..
bet ape..betman..
hehehe...
da lame sangat saya tidak ber-blog ni..
da nak masuk 2 bulan
dalam masa 2 bulan tu macam2 la jadi ni..

tapi yang penting sangat2 saya nak kongsi tentang kami la(science crew)

alhamdulillah..

syukur nikmat pada yang atas..
abis jugak final exam kami pada 23jun2011 :)
semua tu telah di jangka berakhir dengan kepuasan maximum...

apa lagi yg ingin dikongsi ni..
pada 23jun jugak..
tamatla pengajian kami di KOLEJ TESDEC..heheh..
yelaaa..maka cukupla 14 bulan berada di sana..
tersangat2 la sedih bila bilaa nak berpisah ngan kawan2 yang gila2 cam saya jugak..
semua tu sudah tertulis&tersurat bahawa 23jun2011 berakhirla kami di sini :'(

sangat rindu jgk laa tesdec tu..walaupun macam2 bnde da jadi tpi sume tu xkan saya lupakan :)
salam sayang dari saya(ACHIK RAN)

2 comments: