Saturday, 2 July 2011

ronda2 before final exam..yuhuuu..

HELLO . . .

Assalamualaikum semua . . .

bila belek2 balik gambar dalam laptop ni tiba2 je teringat kenangan kat pantai rantau abang tu . . heheh . .

best la  sangat2 bila tengok balik gambar2 tu . . hehehe . . banyak jugak gambar2 yang terhasil tu . . semua ni

atas ajakan CIK AWIE la . . merangkap kekasih hati ATHIRA . . haishhhh suka3 laaa . . tapi masa pegi ke

sana tu . . kami ber-6 je . .iaitu ACHIK RAN,SHA AZWA,ATIKAH SYED HAMID,ATHIRA

PINYU,WANIEY ZAKARIA&RADIEY RAZANA
. .  selalunya ber-7 . . yelaa sorang lagi ada keje yang

memang x leh nak elak laa . . walaupun ber-6 je tapi gembira sesangat laa . . kat bawah tu ada saya sertakan

gambar kegembiraan tu :)



haa tu dia . . amboi3 gembiranya . . heheh


macam2 aksi ada tu haaa . . berselera benor bergambar . . :)


amboi3 . . siap ngan kaki terangkat . . hehehe . . gembira sungguh . .


acu try tengok tu . . beraninye naik tinggi2 semata2 nak ambil gambar . .


hahaha . . yang ni plak boley scan hidung sape yang paling menyerlah . . hahah . . adiey!! mg x yah nak kate kat aku laaa . .


gembira sangat laa kami ber-6 . . x lupa pada jurukamera yang sudi ambil gambar ni . .


sampai setakat tu je laaa cerita saya . . walaupun x semua gambar saya sertakan tapi berpadanan lah dengan kata2 saya tuh . . hehehe . .terima kasih daun keladi laa wahai CIK AWIE . . kerana bawa kami semua ke sana . . kalau x kerana CIK AWIE yang sorang ni . . memang xsampailah RANTAU ABANG tu . . .


walaucamane pun RANTAU ABANG ni memang best sesangatlaa . .
kami x kan lupa kenangan ni sampai bila2 . .
SAYANG KORANG SEMUA . .  :)

No comments:

Post a Comment