Thursday 30 June 2011

ALHAMDULILLAH..KEJAYAAN ITU SAYA MILIKI :)

hello semua warga KOLEJ TESDEC&warga TATiUC :)

khabar gembira untuk saya..

tahniah untuk diri saya sendiri kerana sudah berjaya menamatkan pelajaran di kolej tesdec..

apa yang lebih membanggakan,saya di terima menjadi salah seorang pelajar di TATiUC..

kejayaan ini tercapai kerana usaha gigih saya dalam menuntut ilmu..

saya mendapat pointer 2.68 untuk sem terakhir ini..

walaupun hanya sebanyak itu..

tetap bersyukur&sangat2 lah bersyukur pada Allah S.W.T ..

dengan kejayaan ini saya lebih bersemangat untuk meneruskan perjuangan saya yang seterusnya..

pelajaran harus di utamakan..

pada yang berjaya melangkah ke TATiUC..

TAHNIAH!!!

moga lebih berjaya dari sebelumnya...

pada yang tidak berjaya..

mungkin bukan rezeki anda untuk ke sana..

&jangan berkecil hati..

tabahkan hati..

kuatkan semangat anda untuk meneruskan pelajaran ke bidang lain..

gagal sekali bukan bermakna gagal untuk selama-lamanya..

setiap orang pernah merasai kegagalan itu..

jadikanlah kekalahan ini sebagai 1 ujian dari yang maha kuasa..

BANGUNLAH dengan semangat yang baru..

kuatkanlah azam untuk berjaya pada masa hadapan..

saya di sini mendoakan kejayaan anda..INSYAALLAH

TERIMA KASIH KOLEJ TESDEC..

JASA LECTURER2 X MUDAH UNTUK SAYA LUPA..

X LUPA JUGA PADA TATiUC..

PERJALANAN SAYA MASIH JAUH..

HARUS BANYAK YANG PERLU SAYA TEROKAI..

salam kegembiraan di atas kejayaan saya : ACHIK RAN :)

No comments:

Post a Comment