Saturday 24 December 2011

reunion 5 etika 2009 smk padang midin

salam 1 etika . sudah lama rasa sy meninggalkan zaman persekolahan yang terlalu indah bagi sy & bagi anda yang pernah melalui zaman itu . sudah semestinya anda semua pernah lalui zaman itu . sudah 2 tahun sy menamatkan zaman persekolahan . kalau diingatkan balik  memang banyak gilaa kenangan yang terukir . macam2 jenis aktivitas yang kita buat . contohnya , time cikgu meeting je adalah yang rajin pegi ronda 1 sekolah . memang best gila . sape yang xsuka ronda2 sekolah . heheh . sy pun suka :)
teringat zaman sekolah sy dulu . lau jam sudah menunjukkan pukul 1 je confirm kene pergi surau untuk solat zohor . tapi biasa2 class kami abis blajar kul 1.30 , ade mase ke-9 kate org . hahah . ada skli tu masa class ke-9 kami batal . ada meeting kata cikgu kami . sukalah kami semua . kami ingat semua guru la ada meeting . kami dengan rasa bangga ni duk lah melepak dalam class . ada yang jenis nerd tu terus ke surau . kami memang payah  nak ke surau . sebab jauh . lagipun kami lebih suka solat zohor di rumah . tiba2 je salah seorang daripada kami terpandang seorang guru disiplin yang ODW datang ke mari . dengan gelabahnya kami dengan selaju tarik beg sekolah kami & terus berlari selamatkan diri . hahah . yelaaa baik selamatkan diri . kalau tidak jeng3 memang best laa kena cubit dengan guru disiplin tu . ish3 . kalau kene cubit memang gerenti lebam laa . tapi kami xpergi jugak surau lepas tu . kami rela keliling library semata2 nak lari dari guru disiplin tu . pernah da kena skali dulu2 . kes stoking pendek . macamane dia boleh nampak stoking sy yg pendek ni dari jauh . hmmm xpasal2 dia suruh buang stoking tu & dia buang dalam tong sampah yang penuh dengan habuk tu . huishhhhh . stoking putih jadi  terus jadi kelabu . heheh . tapi masa berganti masa , kenangan tu masih segar dalam ingatan sy . seandainya kami semua berkumpul & ingat balik kenangan tu memang tergelak besar laaa .

apa yang saya tekankan di sini , baru2 ni  class kami ade buat reunion . sudah lama nak buat . tapi , selalu ada yang xjadi . sekarang hasrat tu sudah tercapai . ramai jugak yang hadir pada hari tu . tapi bukan setakat kelas kami je yang memeriahkan suasana tu , bercampur jugak dengan kelas lain yang sekarang baru habis peperiksaan stpm . best jugak bila dapat jumpa classmate sy . macam2 ragam . tapi xsemualah yang sy baik . ada segelintir tu yang memang sy xkawan . hehe . adalah tu xkena kat mana2 . sy sampai je kt tempat tu banyak da makanan yang terhidang , antaranya ayam BBQ , sosej panggang , bihun goreng dan lain2 . sempatlah kami bergambar kenang-kenangan  . heheh . hak tu je nak kabo . :)
sy berharap aktivitas seperti ini lagi boleh memupuk semangat berkerjasama antara kawan2 . di bawah sana sy lampirkan sedikit gmbar kenangan kami . selamat menonton :)

























No comments:

Post a Comment